Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Γενική Συνέλευση


Γενική Συνέλευση, η δύναμη της φωνής μας
Η γενική Συνέλευση είναι το ανώτερο αποφασιστικό όργανο λήψης αποφάσεων του συλλόγου μας. Είναι το μόνο πεδίο όπου μπορούν να αντιπαρατεθούν πολιτικές απόψεις, να ληφθούν πραγματικές πολιτικές αποφάσεις, να ακουστεί και να δυναμώσει η φωνή μας για να διεκδικούμε όσα μας ανήκουν. Στις Γενικές Συνελεύσεις οφείλουμε όλοι να προσερχόμαστε μαζικά. Γιατί;
* Γιατί μόνο μέσα από συλλογικούς αγώνες και διεκδικήσεις μπορώ να κάνω καλύτερη την καθημερινότητά μου.
* Γιατί είναι πολύ σημαντικό να αντισταθώ και να πολεμήσω κάθε ενέργεια που διακυβεύει το μέλλον μου και περιορίζει τα δικαιώματα μου.
* Γιατί το διάβασμα και η προσπάθεια που κάνω για τη σχολή μπορεί να έχει αντίκρισμα μόνο μέσα από συλλογικούς αγώνες οι οποίοι μόνο θετικά μπορούν να εξασφαλίσουν για την εργασιακή μου προοπτική.
* Για να διεκδικήσω προσωπικά και συλλογικά το μέλλον μου και να μην επαναπαύομαι στη συμμετοχή των άλλων.
*Γιατί πρέπει να καταπολεμήσω τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό που με ανάγκασαν να υιοθετήσω για να μπορέσω να επιβιώσω και να διακριθώ σε αυτό το ανταγωνιστικό σύστημα.
* Γιατί είναι σημαντικό να συμμετέχω σε μια διαδικασία μέσα από την οποία ενδυναμώνεται το φοιτητικό κίνημα και ακούγεται η φωνή μου.
* Γιατί τελικά η γενική συνέλευση είναι μια υποχρέωση-υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: